Biciinscripcions

Un total de 1. Girona - Santiago de Compostela en 7 etapes. Surto amb ganes de Ponts. A l'anterior comunicat del El dia 16 de maig vaig assistir a la 4a marxa cicloturista " Les Goges ": Km amb final en alt Rocacorba. A la piscina de l'hotel. Plat petit i amunt!!! Vist desde la distància crec que ha estat la segona més dura. Sensacions noves per mi aquest any i que, ja m'estic començant a acostumar. Esteve ets un crack, pujant Collformic vam arreglar el món i vam posar a parir tots els polítics

Plat petit i amunt!!! Eren altres temps. Passo per Barbastro, terra de vins, i seguidament pujo La Perdiguera. Share Now. Si arribo en condicions a Osca, hauré acabat amb el que a priori han de ser les dues etapes més dures. Bé, fa uns anys vaig fer la de Pineda de Mar amb la btt!!! Total, haig de parar a mitja baixada, a Collsuspina a "atracar" un bar!!! Esteve ets un crack, pujant Collformic vam arreglar el món i vam posar a parir tots els polítics Vist desde la distància crec que ha estat la segona més dura.

Personalment el vaig viure molt millor de lo esperat i amb una actitud molt positiva. Que bé que vaig fer de muntar un triple abans de sortir!!! Si Alba lluita El sol comença a fer efecte, jejejeje L'hotel està realment bé. Amb 6 o 7 hores de pedalada tens temps de parlar amb gent i fas amics. Please confirm that you are not a robot. Clicando aquí Ud. Recordo que vam passar per aquí a les Rutes del Montseny , peró en sentit contrari.

Primer "puertaco" desconegut, la Pullosa. Please confirm that you are not a robot. A Girona. Com que el veritable peregrinatge es fa desde la porta de casa d'un mateix, així ho faré. Bé, perdoneu pel meu retard amb l'actualització del blog. Com que em coneixia bé la pujada, res em va venir de nou. Peró sé que no Suscribirse a: Entradas Atom.

Biciinscripcions

No he tingut cap sorpresa del tipus: "ostres, aquesta muntanya d'on ha sortit" o "em pensava que faltava menys per arribar", no. Arribo a Calaf i estic cuit, peró molt cuit. Personalment el vaig viure molt millor de lo esperat i amb una actitud molt positiva. Total Km en 3h 30min Mira que he passat vegades per Romanyà i feia ben bé 16 o 17 anys que no em parava a veure el Dolmen de la Cova d'en Daina!!! Em vaigquedar solet la resta de marxa ja que els de darrera no m'atrapaven i no hi havia collons d'atrapar els del davant. He anat escrivint un diari de les etapes que anava fent cada dia. Si és que sóc gafe!!! M'ho vaig passar teta als descensos, vaig patir a les escalades.

Peró la gent va com un tiro. Al final va sortir un temps de 5h 13 min. Era la meva primera marxa cicloturista. Clicando aquí Ud. Queda descartat el sistema de xip blanc de lloguer i groc de propietat. Tota la marxa és molt trencacames fins arribar a Olot. Davant d'aquest condicionaments, hem fet una ronda de consultes via WhatsApp a voluntaris i membres del club. Estil Gughenheim. A la piscina de l'hotel. Hora prevista arrivada: h.

Jordi Romero Sureda Crea el teu distintiu. A l'anterior comunicat del Per compensar, faré les marxes de " Les Goges " i " La Bonaigua ". Vaig disfrutar molt!!! A Fontajau. Tota la marxa és molt trencacames fins arribar a Olot. Jo vaig conèixer l'Esteve, un xavalito 47 anys!! Les etapes seran les següents podeu veure el recorregut clicant el link de cada etapa, al "summary" veureu els detalls juliol: Girona - Ponts, ,47 Km i 2. Que maco que és Montserrat

Enfilo cap a Balaguer i em trobo a dos nois del club de triatló de Balaguer i m'enganxo amb ells per pujar un parell de tobogans. Marina esquina Calle Cobalt. M'he d'aprofitar ara, d'aquí poc començaré a dormir en albergs on hi haurà tota mena de llits i gent "rara", jejejeje. El sol comença a fer efecte, jejejeje L'hotel està realment bé. Les etapes seran les següents podeu veure el recorregut clicant el link de cada etapa, al "summary" veureu els detalls juliol: Girona - Ponts, ,47 Km i 2. Entrant a Sant Hilari i passant pel costat del Montseny. Peró la gent va com un tiro. Al final va sortir un temps de 5h 13 min. Un repte. Els paisatges, inmillorables.

Biciinscripcions

El sol comença a fer efecte, jejejeje L'hotel està realment bé. Un portet petit amb la carretera bastant recta que, amb el vent de cara costa lo seu. I la pluja, no comment La posició no la sé, ja que la llista que ha sortit a Biciinscripcions està ordenada per cognoms i estem barrejats els de la volta curta i llarga. Peró sé que no Quina etapa tan lletja!!! A partir de Seva vaig venut, no conec res!!! No he tingut cap sorpresa del tipus: "ostres, aquesta muntanya d'on ha sortit" o "em pensava que faltava menys per arribar", no. Jo vaig conèixer l'Esteve, un xavalito 47 anys!!

A Fontajau. Salut i Rauxa!! M'ha molat el tema cicloturista, és molt millor que sortir sol a pedalar els diumenges! M'animen a seguir, crec que han quedat impressionats Vaig trobar una diferència enorme amb les curses de btt que faig normalment. Em toca penjar les sortides dels dos caps de setmana passats. Hace 3 meses. Vés a.

Aquestes carreteres, fins aribar a Seva són precioses! Peró sé que no Yo sigo en la lucha, no he dejado de hacer mis pequeñas o grandes aventuras, lo que pasa es que es que dejé de escribir en e Modalitat: marxa de carretera de velocidad controlada. Inscripcions obertes a través de www. Clicando aquí Ud. Personalment el vaig viure molt millor de lo esperat i amb una actitud molt positiva. Al final va sortir un temps de 5h 13 min. Bé, perdoneu pel meu retard amb l'actualització del blog.

No he tingut cap sorpresa del tipus: "ostres, aquesta muntanya d'on ha sortit" o "em pensava que faltava menys per arribar", no. A l'anterior comunicat del Organització, un 10; recorregut, un 10; participants, un Com que el veritable peregrinatge es fa desde la porta de casa d'un mateix, així ho faré. A partir de Binéfar començo a trobar molt vent de cara que fa que cada tobogan sembli un port Vaig començar amb un grup molt maco. Total Km en 3h 30min Mira que he passat vegades per Romanyà i feia ben bé 16 o 17 anys que no em parava a veure el Dolmen de la Cova d'en Daina!!! Ara, ja de vacances, aniré posant entrades de les diferents etapes i així poder compartir una mica més de la meva aventura.

Biciinscripcions

I així ho vaig fer. Al arribar a dalt vaig esperimentar una cosa que no m'havia passat mai. Si és que sóc gafe!!! He quedat impressionat del seguiment que he tingut al Fbk i els comentaris que ha anat deixant la gent. Organització, un 10; recorregut, un 10; participants, un Clicando aquí Ud. Modalitat: marxa de carretera de velocidad controlada. Tot seguit pujo el port de Angües, semblant al primer, i a partir d'aquí, anar fent tobogan amunt i avall, parant-me a 2 o 3 benzineres a fer aquarius i descansar.

Em vaigquedar solet la resta de marxa ja que els de darrera no m'atrapaven i no hi havia collons d'atrapar els del davant. Clicando aquí Ud. Quina merda de temps! Són 2h de anar a tope i cap a casa. Organització, un 10; recorregut, un 10; participants, un Una anècdota: el sopar de l'hotel era tan abundant, que he acabat a un Telepizza!!!!! Anava en un grup de 4 o 5 fins al km 12 peró mica en mica els anava deixant a la pujada llarga al Montnegre. Etiquetas: la bonaigua goges rutes montseny ciclisme cicloturisme. D'aquí fins a Manresa sense donar ni un pedal quasi , amb les muntanyes de Montserrat presents a la meva esquera tota l'estona! Verificació de seguretat.

We have noticed an unusual activity from your IP Res important a explicar del terreny i les carreteres per on he passat. Vaig anar sol fins al final M'animen a seguir, crec que han quedat impressionats A l'anterior comunicat del M'ha molat el tema cicloturista, és molt millor que sortir sol a pedalar els diumenges! Peró la gent va com un tiro. Suscribirse a: Entradas Atom.

Salut i Rauxa!! Avui arribo justet i haig d'arrossegar-me fins a Huesca, possiblement la ciutat més lletja d'Espanya Passo per Barbastro, terra de vins, i seguidament pujo La Perdiguera. Vés a. Uneix-te a Facebook o inicia la sessió. I la pluja, no comment Hace 3 meses. Un repte. Em trobo el segon "puertaco"desconegut.

Biciinscripcions

Perfil de la pujada a Rocacorba:. I la pluja, no comment Faig una pizza en un lloc agradable on em trobo un parel de iaios que em comenten que m'han avançat amb el cotxe i em pregunten per la meva aventura. Total Km en 3h 30min Mira que he passat vegades per Romanyà i feia ben bé 16 o 17 anys que no em parava a veure el Dolmen de la Cova d'en Daina!!! M'havia plantat a Banyoles en 4 hores, impressionant!!! Marina esquina Calle Cobalt. Arribo a Calaf i estic cuit, peró molt cuit. Al final va sortir un temps de 5h 13 min. Inscripcions Obertes.

Para los amantes de los entrenos y cargas os hago un resumen del volumen entrenado. Gràcies a tots per seguir-me!!!! Hace 7 años. Tot seguit pujo el port de Angües, semblant al primer, i a partir d'aquí, anar fent tobogan amunt i avall, parant-me a 2 o 3 benzineres a fer aquarius i descansar. I així ho vaig fer. Per cert, les 24hores de Montjuic inscripció feta , s'han aplaçat al 5 de setembre i crec que no hi podré anar No pararà mai de ploure! Ho he preparat tot a consciència i a partir de Estella ja serà tot conegut per haver-ho fet 2 vegades anteriorment. No sóc un gran creient peró, segur que malament no anirà. Primer "puertaco" desconegut, la Pullosa.

La intenció és no parar fins a Binéfar a dinar. Tot seguit pujo el port de Angües, semblant al primer, i a partir d'aquí, anar fent tobogan amunt i avall, parant-me a 2 o 3 benzineres a fer aquarius i descansar. Al final va sortir un temps de 5h 13 min. En teoria, si arribo sencer a Huesca, lo altre s'anirà fent bé La posició no la sé, ja que la llista que ha sortit a Biciinscripcions està ordenada per cognoms i estem barrejats els de la volta curta i llarga. De fet he estat conscient del que m'esperava cada dia. M'he d'aprofitar ara, d'aquí poc començaré a dormir en albergs on hi haurà tota mena de llits i gent "rara", jejejeje. Hace 7 años. Ho he preparat tot a consciència i a partir de Estella ja serà tot conegut per haver-ho fet 2 vegades anteriorment. A Fontajau.

Canvi data Clàssica: Dissabte. Tot i la pluja, amb el que portem de setmana ja he pujat 2 cops a Rocacorba i avui he fet la meitat del recorregut. Unic aliat: l'altimetria de l'etapa feta a mà "cutrement" Al final va sortir un temps de 5h 13 min. Total, haig de parar a mitja baixada, a Collsuspina a "atracar" un bar!!! Control de seguretat. Per compensar, faré les marxes de " Les Goges " i " La Bonaigua ". Objectiu, fer menys de 7hores.

Biciinscripcions

Modalitat: marxa de carretera de velocidad controlada. Al , quan possiblement estic en el millor moment de forma de la meva vida, la motivació és purament místca, religiosa. Sortint de casa, que fresc que se'm veu aquí, ja canviarà la cosa Un portet petit amb la carretera bastant recta que, amb el vent de cara costa lo seu. Binéfar és el primer poble d'Aragó que em trobo. Please confirm that you are not a robot. Quina etapa tan lletja!!! No he tingut cap sorpresa del tipus: "ostres, aquesta muntanya d'on ha sortit" o "em pensava que faltava menys per arribar", no. Ens vam trobar a "Coll del Buc" ex-tram del mundial de rallyes , i vam anar junts la resta de marxa uns 80 km. Vist desde la distància crec que ha estat la segona més dura.

D'aquí fins a Manresa sense donar ni un pedal quasi , amb les muntanyes de Montserrat presents a la meva esquera tota l'estona! Jordi Romero Sureda Crea el teu distintiu. Em toca penjar les sortides dels dos caps de setmana passats. Girona - Santiago de Compostela en 7 etapes. Aquestes carreteres, fins aribar a Seva són precioses! Per compensar, faré les marxes de " Les Goges " i " La Bonaigua ". Totes les entrades. Has oblidat el teu compte? He quedat impressionat del seguiment que he tingut al Fbk i els comentaris que ha anat deixant la gent. Hace 2 años.

Vaig trobar una diferència enorme amb les curses de btt que faig normalment. Avui arribo justet i haig d'arrossegar-me fins a Huesca, possiblement la ciutat més lletja d'Espanya A partir de Seva vaig venut, no conec res!!! Hablo en primera persona de los hechos ocurridos con un mindundi de la carretera. Són les 5 de la tarda!! Seccions d'aquesta pàgina. Jordi Romero Sureda Crea el teu distintiu. Mare de Deu de Montserrat, local, Barcelona. Uneix-te a Facebook o inicia la sessió. A l'anterior comunicat del

Vaig trobar una diferència enorme amb les curses de btt que faig normalment. Sortint de Manresa, i després d'arrasar un Mercadona. Un total de 1. Com hem dit abans, desitgem que ben aviat puguem gaudir de la normalitat de sempre. Peró la gent va com un tiro. Vist desde la distància crec que ha estat la segona més dura. Tot i la pluja, amb el que portem de setmana ja he pujat 2 cops a Rocacorba i avui he fet la meitat del recorregut. We have noticed an unusual activity from your IP Durant tot el meu camí cap a Santiago de Compostela m'ha estat molt difícil trobar ordinadors amb internet per poder actualitzar el blog. Que maco que és Montserrat

Biciinscripcions

Pell de gallina. Hablo en primera persona de los hechos ocurridos con un mindundi de la carretera. Peró la gent va com un tiro. Tota la marxa és molt trencacames fins arribar a Olot. Binéfar és el primer poble d'Aragó que em trobo. Canvi data Clàssica: Dissabte. Yo sigo en la lucha, no he dejado de hacer mis pequeñas o grandes aventuras, lo que pasa es que es que dejé de escribir en e Surto amb ganes de Ponts. Si Alba lluita

Pell de gallina. Un desconfinament ple de contradiccions - Fa uns dies vaig escriure sobre el nostre confinament. Lo de fer Km en 7 dies al final van ser 8 etapes , ja va ser cosa meva. Per cert, les 24hores de Montjuic inscripció feta , s'han aplaçat al 5 de setembre i crec que no hi podré anar Estil Gughenheim. Ens vam trobar a "Coll del Buc" ex-tram del mundial de rallyes , i vam anar junts la resta de marxa uns 80 km. Personalment el vaig viure molt millor de lo esperat i amb una actitud molt positiva. Esteve ets un crack, pujant Collformic vam arreglar el món i vam posar a parir tots els polítics

Pero va ser divertit. A la piscina de l'hotel. Jo, amb el pilot de la reserva fent pampallugues Primer "puertaco" desconegut, la Pullosa. L'any que ve li demano una moto d'aigua a en Roger per fer la cursa Bé, perdoneu pel meu retard amb l'actualització del blog. Ara, ja de vacances, aniré posant entrades de les diferents etapes i així poder compartir una mica més de la meva aventura. Total Km en 3h 30min Mira que he passat vegades per Romanyà i feia ben bé 16 o 17 anys que no em parava a veure el Dolmen de la Cova d'en Daina!!! Davant d'aquest condicionaments, hem fet una ronda de consultes via WhatsApp a voluntaris i membres del club.

Ibon Zugasti, mi diario ciclista. Peró la gent va com un tiro. Inscripcions obertes a través de www. Total Km en 3h 30min Mira que he passat vegades per Romanyà i feia ben bé 16 o 17 anys que no em parava a veure el Dolmen de la Cova d'en Daina!!! Com hem dit abans, desitgem que ben aviat puguem gaudir de la plena normalitat. Has oblidat el teu compte? Al , quan possiblement estic en el millor moment de forma de la meva vida, la motivació és purament místca, religiosa. Aquestes carreteres, fins aribar a Seva són precioses!

Biciinscripcions

En teoria, si arribo sencer a Huesca, lo altre s'anirà fent bé Queda descartat el sistema de xip blanc de lloguer i groc de propietat. Hace 7 años. Vaig trobar una diferència enorme amb les curses de btt que faig normalment. Hora sortida recollida de dorsals des de les h. Primera fletxa groga que trobo, encara a Catalunya Alfarràs A partir de Binéfar començo a trobar molt vent de cara que fa que cada tobogan sembli un port Vaig disfrutar molt!!! Com que em coneixia bé la pujada, res em va venir de nou.

Sortint de Manresa, i després d'arrasar un Mercadona. Per compensar, faré les marxes de " Les Goges " i " La Bonaigua ". Necessitava una remullada fresqueta, encara que fos a les vuit del vespre Vist desde la distància crec que ha estat la segona més dura. Hace 2 años. Sou uns "fenómenus"!!!! Inscripcions obertes a través de www. Binéfar és el primer poble d'Aragó que em trobo. Un desconfinament ple de contradiccions - Fa uns dies vaig escriure sobre el nostre confinament. Un repte.

Ells es desvien per seguir alguna ruta local d'entrenament i jo segueixo a lo meu. Vés a. Organització, un 10; recorregut, un 10; participants, un Primer "puertaco" desconegut, la Pullosa. Era la meva primera marxa cicloturista. Que bé que vaig fer de muntar un triple abans de sortir!!! Please confirm that you are not a robot. Mireu el recorregut de la marxa aquí. Salut i Rauxa!!

L'any que ve li demano una moto d'aigua a en Roger per fer la cursa Binéfar és el primer poble d'Aragó que em trobo. Gràcies a tots!!!!! Per compensar, faré les marxes de " Les Goges " i " La Bonaigua ". A Fontajau. Marina esquina Calle Cobalt. Jordi Romero Sureda Crea el teu distintiu. Mare de Deu de Montserrat, local, Barcelona.

Biciinscripcions

Faig una pizza en un lloc agradable on em trobo un parel de iaios que em comenten que m'han avançat amb el cotxe i em pregunten per la meva aventura. La posició no la sé, ja que la llista que ha sortit a Biciinscripcions està ordenada per cognoms i estem barrejats els de la volta curta i llarga. Si arribo en condicions a Osca, hauré acabat amb el que a priori han de ser les dues etapes més dures. Gràcies a tots!!!!! Si és que sóc gafe!!! Tota la marxa és molt trencacames fins arribar a Olot. Vist desde la distància crec que ha estat la segona més dura. El dia 16 de maig vaig assistir a la 4a marxa cicloturista " Les Goges ": Km amb final en alt Rocacorba. Em trobo el segon "puertaco"desconegut.

La intenció és no parar fins a Binéfar a dinar. A la pujada a Beuda va haver-hi una escavatxinada i allà em vaig quedar Pell de gallina. El port és curiós, després del pujadot, baixes 2 o 3 Kms i després tot, tot, tot, va picant amunt fins a Calaf, uns 25 Km. Encara hi ha coses que et fan sentir persona No pararà mai de ploure! En teoria, si arribo sencer a Huesca, lo altre s'anirà fent bé Enfilo cap a Balaguer i em trobo a dos nois del club de triatló de Balaguer i m'enganxo amb ells per pujar un parell de tobogans. Mare de Deu de Montserrat, local, Barcelona. Has oblidat el teu compte?

Sortint de Manresa, i després d'arrasar un Mercadona. Sóc conscient del que m'espera. Les motivacions per fer El Camino eren purament esportives. Per cert, les 24hores de Montjuic inscripció feta , s'han aplaçat al 5 de setembre i crec que no hi podré anar Arribo a Calaf i estic cuit, peró molt cuit. L'any que ve li demano una moto d'aigua a en Roger per fer la cursa Pell de gallina. Ens vam trobar a "Coll del Buc" ex-tram del mundial de rallyes , i vam anar junts la resta de marxa uns 80 km.

A partir de Binéfar començo a trobar molt vent de cara que fa que cada tobogan sembli un port Em vaigquedar solet la resta de marxa ja que els de darrera no m'atrapaven i no hi havia collons d'atrapar els del davant. Plat petit i amunt!!! Vaig tornar a experimentar la soletat ja comença a ser massa habitual. Gràcies a tots!!!!! Please confirm that you are not a robot. Com que em coneixia bé la pujada, res em va venir de nou. Suscribirse a: Entradas Atom. Tot seguit pujo el port de Angües, semblant al primer, i a partir d'aquí, anar fent tobogan amunt i avall, parant-me a 2 o 3 benzineres a fer aquarius i descansar.

Biciinscripcions

Que bé que vaig fer de muntar un triple abans de sortir!!! Vaig disfrutar molt!!! Control de seguretat. Passo per Barbastro, terra de vins, i seguidament pujo La Perdiguera. Que maco que és Montserrat Es tracta de donar les gràcies per una cosa i demanar-ne d'altres no entraré en detalls. We have noticed an unusual activity from your IP Res important a explicar del terreny i les carreteres per on he passat. L'encarregat de fer, marcar i de que la majoria ens perdéssim jo em vaig colar 2 vegades , va ser el meu bon amic Carles Fortià Furti.

Canvi data Clàssica: Dissabte. Control de seguretat. We have noticed an unusual activity from your IP Girona - Santiago de Compostela en 7 etapes. Ara, ja de vacances, aniré posant entrades de les diferents etapes i així poder compartir una mica més de la meva aventura. Peró "només" vaig aguantar amb ells uns 50 km. Suscribirse a: Entradas Atom. A partir de Seva vaig venut, no conec res!!!

A partir de llavors, la marxa va esdevenir la travessía del desert. Any i El dia 16 de maig vaig assistir a la 4a marxa cicloturista " Les Goges ": Km amb final en alt Rocacorba. Un desconfinament ple de contradiccions - Fa uns dies vaig escriure sobre el nostre confinament. Hace 7 años. Unic aliat: l'altimetria de l'etapa feta a mà "cutrement" Sortint de Manresa, i després d'arrasar un Mercadona. M'ha molat el tema cicloturista, és molt millor que sortir sol a pedalar els diumenges! Jo, amb el pilot de la reserva fent pampallugues Mireu el recorregut de la marxa aquí.

M'havia plantat a Banyoles en 4 hores, impressionant!!! Eren altres temps. Girona - Santiago de Compostela en 7 etapes. L'endemà, apunt per l'etapa 2. Que bé que vaig fer de muntar un triple abans de sortir!!! Res important a explicar del terreny i les carreteres per on he passat. Surto amb ganes de Ponts. Pell de gallina. L'encarregat de fer, marcar i de que la majoria ens perdéssim jo em vaig colar 2 vegades , va ser el meu bon amic Carles Fortià Furti.

Biciinscripcions

I així ho vaig fer. Ho he preparat tot a consciència i a partir de Estella ja serà tot conegut per haver-ho fet 2 vegades anteriorment. Total, haig de parar a mitja baixada, a Collsuspina a "atracar" un bar!!! Vaig disfrutar molt!!! Surto amb ganes de Ponts. L'any que ve li demano una moto d'aigua a en Roger per fer la cursa Quina merda de temps! Personalment el vaig viure molt millor de lo esperat i amb una actitud molt positiva.

Al final va sortir un temps de 5h 13 min. La Fonollosa. Esteve ets un crack, pujant Collformic vam arreglar el món i vam posar a parir tots els polítics A on està el límit? Si Alba lluita Em toca penjar les sortides dels dos caps de setmana passats. Control de seguretat. De fet he estat conscient del que m'esperava cada dia. L'encarregat de fer, marcar i de que la majoria ens perdéssim jo em vaig colar 2 vegades , va ser el meu bon amic Carles Fortià Furti.

Són 2h de anar a tope i cap a casa. La nota la va donar un rierol que el vam creuar Per a tots ells va dedicada la marxa! Al , quan possiblement estic en el millor moment de forma de la meva vida, la motivació és purament místca, religiosa. No he tingut cap sorpresa del tipus: "ostres, aquesta muntanya d'on ha sortit" o "em pensava que faltava menys per arribar", no. Objectiu, fer menys de 7hores. Sóc conscient del que m'espera. Binéfar és el primer poble d'Aragó que em trobo. Anava en un grup de 4 o 5 fins al km 12 peró mica en mica els anava deixant a la pujada llarga al Montnegre.

Peró la gent va com un tiro. Hace 2 años. Any i Un repte. Aquest grup arribaria els que quedarien amb 4h 45min. Un ciclista que se presenta como corredor pro Per a tots ells va dedicada la marxa! Són 2h de anar a tope i cap a casa. Marina esquina Calle Cobalt.

Biciinscripcions

Un portet petit amb la carretera bastant recta que, amb el vent de cara costa lo seu. Primera fletxa groga que trobo, encara a Catalunya Alfarràs A partir de Binéfar començo a trobar molt vent de cara que fa que cada tobogan sembli un port Sou uns "fenómenus"!!!! Ajuda d'accessibilitat. Share Now. La posició no la sé, ja que la llista que ha sortit a Biciinscripcions està ordenada per cognoms i estem barrejats els de la volta curta i llarga. Quina merda de temps! Si és que sóc gafe!!! Please confirm that you are not a robot.

Un ciclista que se presenta como corredor pro Etiquetas: la bonaigua goges rutes montseny ciclisme cicloturisme. Bé, fa uns anys vaig fer la de Pineda de Mar amb la btt!!! Total Km en 3h 30min Mira que he passat vegades per Romanyà i feia ben bé 16 o 17 anys que no em parava a veure el Dolmen de la Cova d'en Daina!!! Com que em coneixia bé la pujada, res em va venir de nou. Com hem dit abans, desitgem que ben aviat puguem gaudir de la normalitat de sempre. Gràcies a tots!!!!! Per compensar, faré les marxes de " Les Goges " i " La Bonaigua ". Yo sigo en la lucha, no he dejado de hacer mis pequeñas o grandes aventuras, lo que pasa es que es que dejé de escribir en e Són 2h de anar a tope i cap a casa.

Perquè no fan un caril-bici a l'Eix Transversal?? Jo, amb el pilot de la reserva fent pampallugues Clicando aquí Ud. Tot i la pluja, amb el que portem de setmana ja he pujat 2 cops a Rocacorba i avui he fet la meitat del recorregut. Molt bones sensacions. Al final va sortir un temps de 5h 13 min. Sortint de casa, que fresc que se'm veu aquí, ja canviarà la cosa Canvi data Clàssica: Dissabte. Per compensar, faré les marxes de " Les Goges " i " La Bonaigua ".

No puc dir e Ho he preparat tot a consciència i a partir de Estella ja serà tot conegut per haver-ho fet 2 vegades anteriorment. Quina etapa tan lletja!!! L'any que ve li demano una moto d'aigua a en Roger per fer la cursa Personalment el vaig viure molt millor de lo esperat i amb una actitud molt positiva. Res important a explicar del terreny i les carreteres per on he passat. Estava molt content!!! M'animen a seguir, crec que han quedat impressionats

Pelicula solaris descargar Author - Gattina C.

Inscripcions obertes a través de www. Share Now. Quina calda i encara queda la meitat Vaig disfrutar molt!!! La Fonollosa. A la piscina de l'hotel. Avui és una etapa dura. Any i Etiquetas: la bonaigua goges rutes montseny ciclisme cicloturisme.

450 Comments

Brittany B.Reply

Ameri ichinose public

MekasaReply

Wie entstand der erste mensch

DivaJReply

Schweinebraten mit kruste im backofen

Chloe L.Reply

AkinogulReply

Pornpics big ass

Payton S.Reply

Free asian rape porn movies

Erykuh S.Reply

Veronica avluv milfs anal addiction

Dylan R.Reply

Ortega T.Reply

Shemale fucks fat man

Jordana H.Reply

Sci fi filme mit raumschiffen